Meteen naar de content

★★★★★ 4850+ Tevreden klanten

Winkelwagen

Ruilen en Retourneren

Ruilen En Retourneren

RETOUR- EN TERUGBETALINGSBELEID

Als je de verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, stuur dan een e-mail naar info@sunny-amsterdam.nl om dit verder te bespreken.

Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn. 

 

Veelgestelde vragen over ons retourbeleid
Mocht het nog niet duidelijk zijn dan hebben we hier enkele veelgestelde vragen over ons retourbeleid opgesomd:

1. Wat is de retourperiode?
Je kunt een product binnen 14 dagen retourneren nadat je je bestelling hebt ontvangen, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn.

2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Een volledige terugbetaling zal worden uitgegeven aan de oorspronkelijke betalingsmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat de producten niet geopend zijn geweest. Alle klanten moeten na het retourneren van het pakket contact met ons opnemen en ons voorzien van Track & Trace gegevens, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.
Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 2 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.

Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met de bestelling die je hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Als je problemen hebt met de verzending of het product, neem dan contact met ons op en ons team zal je direct helpen.

Retournering aanvragen

  • Gelieve het retourformulier te downloaden, af te drukken en in te vullen als u dat nog niet heeft. Vraag het retourformulier aan via onderstaand formulier.
  • Stuur uw retourformulier samen met een foto van de producten die u terugstuurt naar info@sunny-amsterdam.nl per e-mail.
  • Zorg er na goedkeuring voor dat uw retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet.
  • Markeer 'Retourzendingen' duidelijk op de buitenverpakking van uw pakket.
  • Gebruik een verzekerde traceerdienst om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig bij ons aankomt.
  • Stuur een follow-up e-mail met uw volginformatie naar info@sunny-amsterdam.nl

 

Retourvoorwaarden en Richtlijnen:

  • Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen.
  • Cosmetische artikelen of lingerie worden niet retour genomen.
  • Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.
  • Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.
  • Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.


Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:


Stap 1: Vraag het retourformulier aan via onderstaand contactformulier. Geef je ordernummer, e-mailadres en reden van retourneren door.

Stap 2: Stuur je bestelling op
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op
het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code.
Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden
ontstaan.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening
Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag
binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.

 

 

Retourkosten:

bij PostNL minimaal €29,30 om je pakket met Track & Trace te versturen naar China en ten minste €11 zonder Track & Trace. Bij DHL betaal je minimaal €24 om post naar China te versturen

Producten die voldoen aan een of meer van de volgende punten kunnen helaas niet geretourneerd worden:

a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar.
b. Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (maatwerk);
c. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

Annulering van geplaatste bestellingen

Onze bestellingen worden direct in het verwerkingsproces gestopt, annuleren is daarom helaas niet mogelijk. 

Beschadigde producten bij aankomst

Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode.

Voor de snelste oplossing stuur je ons een email met een foto waarop het beschadigde deel van het item te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Voor defecten leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

Voor vragen omtrent beschadigde product bij aankomst kun je contact opnemen via info@sunny-amsterdam.nl

 

Productiefouten of defecten na gebruik 

Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat zich na enige tijd een productiefout voordoet.

Voor vragen over productiefouten of defecten na gebruik kun je contact opnemen via info@sunny-amsterdam.nl

 

Levering van verkeerde producten

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het gebeuren dat er soms bestellingen doorheen glippen en wij je een verkeerd product leveren. Natuurlijk lossen we dit op en sturen we je kosteloos de juiste bestelling op.

Voor vragen over de levering van verkeerde producten kun je contact opnemen via info@sunny-amsterdam.nl