Betaalopties

Betaal- en Factureringsvoorwaarden

Welkom bij Sunny-Amsterdam!

Deze Betaal- en Factureringsvoorwaarden beschrijven hoe wij (“wij,” “ons” of “onze”) bij Sunny-Amsterdam bestellingen en betalingen verwerken. Door een bestelling bij ons te plaatsen, gaat u akkoord met onderstaande voorwaarden.

1. Geaccepteerde betaalmethoden

  • Bancontact (België)
  • iDeal (Nederland)
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Maestro

2. Factuurgegevens

Nauwkeurigheid:

U stemt ermee in om nauwkeurige, volledige en actuele aankoop- en accountgegevens te verstrekken voor alle transacties die via onze site worden uitgevoerd. Werk uw e-mailadres en betaalgegevens tijdig bij zodat wij uw transacties succesvol kunnen verwerken en indien nodig met u kunnen communiceren.

3. Bestelling bevestiging en facturering

Bestelling bevestiging:

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met een overzicht van de aangeschafte artikelen, de gekozen verzendmethode en de factuurgegevens. Deze e-mail dient als uw aankoopbewijs.

Factuur:

Bij uw levering wordt een factuur bijgevoegd waarop alle kosten zijn gespecificeerd, inclusief eventuele verzendkosten en toegepaste kortingen.

4. Verwerking van betalingen

Autorisatie:

Door uw betaalgegevens te verstrekken, machtigt u ons om het vermelde bedrag in rekening te brengen via de door u geselecteerde betaalmethode. Alle transacties zijn onderhevig aan autorisatie- en fraudepreventiemaatregelen.

Mislukte transacties:

In het geval van een mislukte of geweigerde transactie ontvangt u van ons een e-mail. U dient dan een alternatieve betaalmethode aan te reiken om uw bestelling af te ronden.

5. Geschillen en terugboekingen (chargebacks)

Geschiloplossing:

Als u problemen ondervindt met uw bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via info@sunny-amsterdam.nl. Wij zetten ons in om eventuele vragen of klachten snel op te lossen, zodat u tevreden bent.

Terugboekingen (chargebacks):

Ongeautoriseerde terugboekingen (chargebacks) worden grondig onderzocht. Indien een terugboeking ongegrond blijkt te zijn, bent u verantwoordelijk voor het terugbetalen van het teruggeboekte bedrag, vermeerderd met eventuele bijkomende kosten.

Contact

Ma-Vr 9:00-18:00
Za 10:00-16:00
📞 020-2101094
📧 info@sunny-amsterdam.nl
Wij streven er naar om binnen 1-2 werkdagen te reageren
Papaverweg 34, Unit B100
1032 KJ Amsterdam (Geen bezoek of retouradres)